Traditioner

I Elverhuset har vi mange faste traditioner, både i og udenfor huset. Vi har blandt andet en cirkus uge årligt, hvor vi har besøg af en ægte cirkusdirektør. Vi har cirkustelt i Elverparken med overnatning for de største, hvor vi også viser forestillingen for Herlev borgere, 0. klasser og andre dagtilbud. Vi har en kagebod til Herlev festuge, som primært varetages af forældrene. Her samles der ind til en årlig udflugt for huset.

Vi har et tæt samarbejde med kulturinstitutionerne i Herlev, f.eks biblioteket og Gammelgård, hvor vi af og til er med til ”kunst i børnehøjde” og kulturdag for de største.

Vi holder årligt en fodboldcup med B73 og har en årlig restaurantdag, hvor de største serverer for forældre/bedsteforældre.

Vores madmor afholder madpakkekursus for kommende skolebørn og forældre og den årlige nationale maduge, hvor hele huset bakker op, med pædagogiske aktiviteter herom.

Vi holder husets og bamses fødselsdag og mange andre faste traditioner, som store og små nyder i fulde drag.